Shimano Deore XT FC-M780 hajtómű. 42-32-24 fogszám. Dyna-SIS 3X10 fokozat kompatibilis, Hollowtech II rendszerű integrált csapágyas hajtókar
Megszűnt árucikk. Küld el a linkjét, hogy másikat javasolhassunk helyette!
🙁
Kategória: MTB hajtómű
Gyártó: SHIMANO
Széria: DEORE XT M780
Felhasználási terület: MTB, XC, All-Mountain
Hajtókar alapanyaga: Aluminium
Nagy lánckerék alapanyag: Alumínium, eloxált
Középső lánckerék alapanyag: Alumínium
Kis lánckerék alapanyag: Alumínium
Fogszám: 24-32-42
Kar hossz: 175,0 mm
Furatkör: 104/64 mm (4 karos)
Láncvonal: 50 mm
Középcsapágy: SM-BB70 Hollowtech II
Csapágyház szélesség: 68/73 mm
Kompatibilitás: Shimano 10 fokozat, HG-X 10
Javasolt lánc: Shimano, Sram, Connex, KMC 10s.
Technológia: Dyna-Sys, Hollowtech II
Jellemzők:
- Hollowtech II Konstrukció. Alacsony tömeg, merev összeköttetés a hajtókarok között
- Dyna-Sys Kompakt 3 lánckerekes hajtómű (42-32-22) XC, All-Mountain felhasználásra
- 175,0 mm 24-32-42: IFCM780E224XL
A csomagban:
- Shimano Deore XT FC-M780 hajtómű (24-32-42)
- Shimano Deore XT FC-M780 bal hajtókar
- Shimano SM-BB70 középcsapágy
- Hézagoló gyűrűk 68-73 mm-es csapágyházhoz
Tömeg:
- 860 gramm
Jótállás:
- 12 hó
Kiszerelés: db (az ár erre vonatkozik)
A hajtókar és a középcsapágy integrációja merevebb rendszert és alacsonyabb tömeget eredményez. A csapágyak szélesebben helyezkednek el, a merevebb kar csapágy konstrukciónak köszönhetően az erőátvitel hatékonysága nő. Precíziós csapágyak: könnyebb beszerelés, kisebb karbantartás igény.
A Shimano forradalmian új meghajtásrendszere. Az új technológia fontos alkotó eleme a 10 fokozatú fogaskeréksor, de a lényeg nem az eggyel több hátsó lánckerék. A legszembetűnőbb előny, hogy a váltás teljesítmény tovább finomodik, egyúttal javul az erőátvitel hatékonysága is! A kerékpáros optimális áttételi arányt használ, így fokozza a hatékonyságot és a meghajtás élettartamát. A szélesebb, 11-36 fogszámot átölelő10-fokozatú HG hátsó lánckeréksor lehetővé teszi, hogy minél többet használd az optimálisan elhelyezett első 32 fogszámú lánckereket. Korábban gyakran kellett a legkisebb, általában 22 fogú lánckerékre váltás mellett a hátsó áttételi fokozaton is korrigálni. A DYNA-SYS lehetővé teszi, hogy a hátsó váltó használatára ritkábban kerüljön sor, és akkor is maximum egy fokozat legyen. A váltás akadálymentesebb és gyorsabb a CloseStep áttételi aránynak köszönhetően (42-32-24) A visszalépés a 24-es lánckerékről az elsődleges lánckerékre - a középsőre - könnyebb és sokkal magától értetődőbb. A 42-es fogszámú lánckerék is sokkal könnyebben kapcsolható, így már rövidebb szakaszokra is érdemes lesz alkalmazni. A DYNA-SYS technológia folyamatos átmenetet biztosít a lánckerekek váltása során, biztosítja a megbízható, hatékony, lendületes haladást és a megfelelő tapadást.
Korábban nézted
Shimano Deore XT FC-M780 hajtómű....