Információ
EFCM610E224XL
A Shimano Deore hajtómű. FC-M610. 48-36-26 fogszám. Az XT és SLX kategóriákban bevált fejlesztések elérhető áron. Kitűnő csapágyazás, merev, szilárd erőátvitel. 10 fokozat kompatibilis hajtómű.
Megszűnt árucikk. Küld el a linkjét, hogy másikat javasolhassunk helyette!
Elfogyott
Kategória: MTB hajtómű
Gyártó: SHIMANO
Széria: Deore 610
Felhasználási terület: MTB
Kompatibilitás: 3X10, 2X10 fokozat
Hajtókar alapanyaga: Alumínium
Nagy lánckerék alapanyag: Alumínium, eloxált
Középső lánckerék alapanyag: Alumínium/kompozit merevítéssel
Kis lánckerék alapanyag: Acél, fényezett
Fogszám: 26-36-48
Kar hossz: 170,0 mm, 175,0 mm
Furatkör: 96/64 mm (4 karos)
Láncvonal: 50 mm
Javasolt középcsapágy: SM-BB52, SM-BB70 Hollowtech II
Csapágyház szélesség: 68/73 mm
Kompatibilitás: Shimano 10 fokozat, HG-X 10
Javasolt lánc: Shimano, Sram, Connex, KMC 10s.
Technológia: Dyna-Sys, Hollowtech II
Technológia:
Dyna-Sys
Dyna-Sys a Shimano új váltás technológiája MTB-ok részére. Ez a forradalmian új technológia egy 10 fokozatú fogaskoszorúval működik.
- 170,0 mm 24-32-42: EFCM610C224XL
- 175,0 mm 22-30-40: EFCM610E224XL
A csomagban:
- Shimano Deore FC-M610 hajtómű (22-32-42)
- Shimano Deore FC-M610 bal hajtókar
- Középcsapágy nélkül!
Tömeg:
- 975 gramm
Jótállás:
- 12 hó
Kiszerelés: db (az ár erre vonatkozik)
A hajtókar és a középcsapágy integrációja merevebb rendszert és alacsonyabb tömeget eredményez. A csapágyak szélesebben helyezkednek el, a merevebb kar csapágy konstrukciónak köszönhetően az erőátvitel hatékonysága nő. Precíziós csapágyak: könnyebb beszerelés, kisebb karbantartás igény.
A Shimano forradalmian új meghajtásrendszere. Az új technológia fontos alkotó eleme a 10 fokozatú fogaskeréksor, de a lényeg nem az eggyel több hátsó lánckerék. A legszembetűnőbb előny, hogy a váltás teljesítmény tovább finomodik, egyúttal javul az erőátvitel hatékonysága is! A kerékpáros optimális áttételi arányt használ, így fokozza a hatékonyságot és a meghajtás élettartamát. A szélesebb, 11-36 fogszámot átölelő10-fokozatú HG hátsó lánckeréksor lehetővé teszi, hogy minél többet használd az optimálisan elhelyezett első 32 fogszámú lánckereket. Korábban gyakran kellett a legkisebb, általában 22 fogú lánckerékre váltás mellett a hátsó áttételi fokozaton is korrigálni. A DYNA-SYS lehetővé teszi, hogy a hátsó váltó használatára ritkábban kerüljön sor, és akkor is maximum egy fokozat legyen. A váltás akadálymentesebb és gyorsabb a CloseStep áttételi aránynak köszönhetően (42-32-24) A visszalépés a 24-es lánckerékről az elsődleges lánckerékre - a középsőre - könnyebb és sokkal magától értetődőbb. A 42-es fogszámú lánckerék is sokkal könnyebben kapcsolható, így már rövidebb szakaszokra is érdemes lesz alkalmazni. A DYNA-SYS technológia folyamatos átmenetet biztosít a lánckerekek váltása során, biztosítja a megbízható, hatékony, lendületes haladást és a
Információ
Korábban nézted
A Shimano Deore hajtómű. FC-M610....