Információ
EFCM552E224XS
Shimano Deore hajtómű. FC-M552. 43-32-24 fogszám. 10 fokozat kompatibilis DYNA SYS hajtómű, Shimano integrált csapággyal.
Megszűnt árucikk. Küld el a linkjét, hogy másikat javasolhassunk helyette!
Elfogyott
Kategória: Integrált hajtómű
Gyártó: SHIMANO
Felhasználás: Mountainbike
Hajtókar: Aluminium
Nagy lánckerék: Aluminium
Középső lánckerék: Acél, felületkezelt
Kis lánckerék: Acél, lakkozott
Fogszám: 24-32-42
Hajtókar hossz: 170 mm, 175 mm
Kompatibilitás: 10 fokozat
Furatkör: 104/64 mm
Hajtó csillag: 4 karos
Középcsapágy: SM-BB52
Csapágyház szélesség: 68/73 mm
Láncvonal: 50 mm
Q-Faktor: 176 mm
Láncvédő: Nincs
Kompatibilis lánc: Shimano, Sram, Connex, KMC 10S.
Technológia: Dyna-Sys, HyperDrive, 2-Piece Crank
- EFCM552E224XL
A csomagban:
- 1 x Shimano FC-M552 hajtómű (42, 32, 24)
- 1 x Shimano Hollowtech II középcsapágy
- 1 x Shimano bal hajtókar rögzítő csavar
- Hézagoló gyűrűk 68/73 csapágyházhoz
Tömeg:
- 995 gramm (175mm)
- 985 gramm (170mm)
Jótállás:
- 12 hó
Kiszerelés: db (az ár erre vonatkozik)
A hajtókar és a középcsapágy integrációja merevebb rendszert és alacsonyabb tömeget eredményez. A csapágyak szélesebben helyezkednek el, a merevebb kar csapágy konstrukciónak köszönhetően az erőátvitel hatékonysága nő. Precíziós csapágyak: könnyebb beszerelés, kisebb karbantartás igény.
A Shimano forradalmian új meghajtásrendszere. Az új technológia fontos alkotó eleme a 10 fokozatú fogaskeréksor, de a lényeg nem az eggyel több hátsó lánckerék. A legszembetűnőbb előny, hogy a váltás teljesítmény tovább finomodik, egyúttal javul az erőátvitel hatékonysága is! A kerékpáros optimális áttételi arányt használ, így fokozza a hatékonyságot és a meghajtás élettartamát. A szélesebb, 11-36 fogszámot átölelő10-fokozatú HG hátsó lánckeréksor lehetővé teszi, hogy minél többet használd az optimálisan elhelyezett első 32 fogszámú lánckereket. Korábban gyakran kellett a legkisebb, általában 22 fogú lánckerékre váltás mellett a hátsó áttételi fokozaton is korrigálni. A DYNA-SYS lehetővé teszi, hogy a hátsó váltó használatára ritkábban kerüljön sor, és akkor is maximum egy fokozat legyen. A váltás akadálymentesebb és gyorsabb a closeStep áttételi aránynak köszönhetően (42-32-24) A visszalépés a 24-es lánckerékről az elsődleges lánckerékre - a középsőre - könnyebb és sokkal magától értetődőbb. A 42-es fogszámú lánckerék is sokkal könnyebben kapcsolható, így már rövidebb szakaszokra is érdemes lesz alkalmazni. A DYNA-SYS technológia folyamatos átmenetet biztosít a lánckerekek váltása során, biztosítja a megbízható, hatékony, lendületes haladást és a megfelelő tapadást.
Információ
Korábban nézted
Shimano Deore hajtómű. FC-M552....
Merev, erős hajtómű
Merev, erős hajtómű. 98 kg vagyok, ami nem egy ideális kerékpáros tömeg, de a jó isten és a gének 198cm magassággal áldottak meg. Ehhez meg kell a hardcore cucc. Az extralight alkatrészeket nem nekem találták ki. Ez a hajtómű idáig bírja a strapát, amit kap, így már csak azért is megérdemli az elismerést, hogy nyikkanás nélkül teszi a dolgát