EFCM590
Shimano Deore hajtómű. FC-M590. Új tíz fokozatú Dyna-SYS rendszerekhez tervezett integrált csapágyas hajtómű.
Megszűnt árucikk!
Kategória: MTB hajtómű
Gyártó: SHIMANO
Széria: Deore M590
Felhasználás: Mountainbike
Hajtókar: Alumínium
Nagy lánckerék: Alumínium
Középső lánckerék: Acél
Kis lánckerék: Acél
Fogszám: 3 lánckerék (44-32-22)
Kompatibilitás: 9X3 fokozat
Középcsapágy: Hollowtech II
Furatkör: 104/64 mm
Hajtócsillag: 4 karos
Középcsapágy: SM-BB52
Láncvédő: Nincs
Kompatibilis lánc: Shimano, Sram, Connex, KMC 10s.
Láncvédő kompatibilis: Nem
Technológia: 2-Piece Crank, Hollowtech II, Dyna-SYS
- Kétrészes konstrukció, precíz láncvezetés
- Hyperdrive-System
- Szélesen elhelyezkedő csapágycsészék
- Láncvédő nélkül
- EFCM590
A csomagban:
- 1 x Shimano FC-M590 hajtómű (22-32-44)
- 1 x Shimano SM-BB52 középcsapágy
- Hézagoló gyűrűk 68/73 mm csapágyházhoz
Tömeg:
- 1068 gramm
Jótállás:
- 12 hó
Kiszerelés: szett (Az ár erre vonatkozik)
A hajtókar és a középcsapágy integrációja merevebb rendszert és alacsonyabb tömeget eredményez. A csapágyak szélesebben helyezkednek el, a merevebb kar csapágy konstrukciónak köszönhetően az erőátvitel hatékonysága nő. Precíziós csapágyak: könnyebb beszerelés, kisebb karbantartás igény.
A Shimano forradalmian új meghajtásrendszere. Az új technológia fontos alkotó eleme a 10 fokozatú fogaskeréksor, de a lényeg nem az eggyel több hátsó lánckerék. A legszembetűnőbb előny, hogy a váltás teljesítmény tovább finomodik, egyúttal javul az erőátvitel hatékonysága is! A kerékpáros optimális áttételi arányt használ, így fokozza a hatékonyságot és a meghajtás élettartamát. A szélesebb, 11-36 fogszámot átölelő10-fokozatú HG hátsó lánckeréksor lehetővé teszi, hogy minél többet használd az optimálisan elhelyezett első 32 fogszámú lánckereket. Korábban gyakran kellett a legkisebb, általában 22 fogú lánckerékre váltás mellett a hátsó áttételi fokozaton is korrigálni. A DYNA-SYS lehetővé teszi, hogy a hátsó váltó használatára ritkábban kerüljön sor, és akkor is maximum egy fokozat legyen. A váltás akadálymentesebb és gyorsabb a CloseStep áttételi aránynak köszönhetően (42-32-24) A visszalépés a 24-es lánckerékről az elsődleges lánckerékre - a középsőre - könnyebb és sokkal magától értetődőbb. A 42-es fogszámú lánckerék is sokkal könnyebben kapcsolható, így már rövidebb szakaszokra is érdemes lesz alkalmazni. A DYNA-SYS technológia folyamatos átmenetet biztosít a lánckerekek váltása során, biztosítja a megbízható, hatékony, lendületes haladást és a megfelelő tapadást.
Korábban nézted
Shimano Deore hajtómű. FC-M590. Új...
jó ár
Ár érték arányában szerintem egy jó hajtómű. Egy éve hajtom egy Mali bike-on. A váltás rendben van, a kopás elfogadható